Bonus W Kasynie 10 Czasami tak jest znacznie bardziej prawdopodobne niż nie, lub odwrotnie, ale zawsze istnieją tylko dwa możliwe wyniki do wyboru. Graj W Hazard W Kasynie Weź sumę wpłaconej kwoty i otrzymanego bonusu. Caesars Slots Automaty Do Gry W Kasynie
25 maja 2018 r. zaczęły obowiązywać nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych wprowadzone przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – najczęściej określane jako „RODO”.
Celem RODO jest ujednolicenie zasad przetwarzania danych osobowych w całej Unii Europejskiej oraz u standaryzowanie informacji kierowanych do klientów o ich prawach. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie
środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych
osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową
utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy
dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
Informujemy, że:
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRAW PODMIOTU DANYCH
I. PRAWO DO INFORMACJI I KOPII DANYCH
Osoba, która chce się dowiedzieć, czy administrator przetwarza dane
na jej temat, może zwrócić się do administratora o udzielenie
informacji. Tego rodzaju wniosek nie wymaga uzasadnienia. Przepisy nie
precyzują formy, w jakiej wniosek powinien być złożony, dlatego wniosek
może przybrać formę dowolną; może to być wniosek pisemny ,
elektroniczny bądź zapytanie ustne. Administrator zobowiązany jest
dokonać weryfikacji tożsamości osoby składającej wniosek by upewnić się
że dane zostaną przekazane właściwej osobie. Wydanie kopii
przetwarzanych danych wnioskującej osobie jest nieodpłatne gdy jest to
pierwszy wniosek, za kolejne kopie możliwa jest opłata.
Administrator bez zbędnej zwłoki – a w każdym razie w terminie miesiąca
od otrzymania żądania – powinien udzielić osobie, której dane dotyczą,
informacji o działaniach podjętych w związku z żądaniem. W razie
potrzeby termin ten można przedłużyć o kolejne dwa miesiące z uwagi na
skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań. W terminie miesiąca
od otrzymania żądania administrator informuje osobę, której dane
dotyczą, o takim przedłużeniu terminu, z podaniem przyczyn opóźnienia.
Uzyskanie informacji o spełnieniu żądania podmiotu danych kończy postępowanie w tym zakresie.
Uzyskanie informacji o niespełnieniu żądania uprawnia podmiot danych do
wniesienia skargi do organu nadzorczego zgodnie z art. 77 r.o.d.o.
II. PRAWO DO SPROSTOWANIA DANYCH
Osoba której dane dotyczą, ma prawo do do żądania dokonania korekty
bądź usunięcia jej danych, jeśli są one nieprawdziwe, niepełne lub
zostały zebrane w sposób sprzeczny z ustawą. Unijne rozporządzenie o
ochronie danych nakłada na administratora obowiązek zapewnienia
prawidłowości danych. Dane osobowe powinny być prawidłowe i w razie
potrzeby uaktualniane; należy podjąć wszelkie rozsądne działania, aby
dane osobowe, które są nieprawidłowe w świetle celów ich przetwarzania,
zostały niezwłocznie usunięte lub sprostowane. W przypadku rozbieżności
między stanem faktycznym a treścią danych prawodawca unijny przyznał
osobie, której dane dotyczą, uprawnienie do żądania od administratora
sprostowania przetwarzanych danych, a w przypadku gdy dane są
niekompletne, podmiot danych może domagać się ich uzupełnienia. Ciężar
wykazania nieprawidłowości spoczywa na osobie, której dane dotyczą.
Administrator bez zbędnej zwłoki – a w każdym razie w terminie miesiąca
od otrzymania żądania – powinien udzielić osobie, której dane dotyczą,
informacji o działaniach podjętych w związku z żądaniem. W razie
potrzeby termin ten można przedłużyć o kolejne dwa miesiące z uwagi na
skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań. W terminie miesiąca od
otrzymania żądania administrator informuje osobę, której dane dotyczą,
o takim przedłużeniu terminu, z podaniem przyczyn opóźnienia.
Uzyskanie informacji o spełnieniu żądania podmiotu danych kończy postępowanie w tym zakresie.
Uzyskanie informacji o niespełnieniu żądania uprawnia podmiot danych do
wniesienia skargi do organu nadzorczego zgodnie z art. 77 r.o.d.o.
III. PRAWO DO BYCIA ZAPOMNIANYM
W określonych w rozporządzeniu przypadkach prawodawca unijny przyznał osobie, której dane dotyczą, uprawnienie do żądania od administratora usunięcia danych jej dotyczących. Uprawnienie to, określane także mianem „prawa do bycia zapomnianym”.
Jeżeli osoba, której dane dotyczą:
– stwierdzi, że dane nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
– cofnęła zgodę, na której opiera się przetwarzanie, i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania,
– wnosi sprzeciw wobec przetwarzania jej danych,
– stwierdzi, że dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem,
– stwierdzi, że dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego, któremu podlega administrator,
– stwierdzi, że dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego
to może zwrócić się do administratora z żądaniem usunięcia danych.
Ciężar dowodu (wykazania nieprawidłowości, nielegalności przetwarzania
bądź zbędności danych) ciąży na osobie, której dane dotyczą.
Administrator bez zbędnej zwłoki – a w każdym razie w terminie miesiąca od otrzymania żądania – powinien udzielić osobie, której dane dotyczą, informacji o działaniach podjętych w związku z żądaniem. W razie potrzeby termin ten można przedłużyć o kolejne dwa miesiące z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań. W terminie miesiąca od otrzymania żądania administrator informuje osobę, której dane dotyczą, o takim przedłużeniu terminu, z podaniem przyczyn opóźnienia.
Uzyskanie informacji o spełnieniu żądania podmiotu danych kończy postępowanie w tym zakresie.
Uzyskanie informacji o niespełnieniu żądania uprawnia podmiot danych do
wniesienia skargi do organu nadzorczego zgodnie z art. 77 r.o.d.o.
IV. PRAWO DO OGRANICZENIA PRZETWARZANIA
Przepisy r.o.d.o. przewidują uprawnienie osoby, której dane dotyczą, do żądania od administratora ograniczenia ich przetwarzania. Jeżeli osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych, może zwrócić się do administratora z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych – na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych.
Administrator bez zbędnej zwłoki – a w każdym razie w terminie miesiąca od otrzymania żądania – powinien udzielić osobie, której dane dotyczą, informacji o działaniach podjętych w związku z żądaniem. W razie potrzeby termin ten można przedłużyć o kolejne dwa miesiące z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań. W terminie miesiąca od otrzymania żądania administrator informuje osobę, której dane dotyczą, o takim przedłużeniu terminu, z podaniem przyczyn opóźnienia.
Uzyskanie informacji o spełnieniu żądania podmiotu danych kończy postępowanie w tym zakresie.
Uzyskanie informacji o niespełnieniu żądania uprawnia podmiot danych do
wniesienia skargi do organu nadzorczego zgodnie z art. 77 r.o.d.o.
V. PRAWO DO PRZENOSZENIA DANYCH.
Osoba, której dane dotyczą, może zwrócić się do administratora z wnioskiem o przeniesienie danych osobowych, jeżeli zamierza zmienić dostawcę usług. Przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany, jeżeli czynności, które są wykonywane w ramach procesów przetwarzania, realizowane są przez systemy informatyczne lub inne mechanizmy pozwalające na automatyzację (wykonywanie czynności przez maszynę samoczynnie, bez każdorazowego działania człowieka). Dla możności skorzystania z prawa do przenoszenia danych prawodawca unijny wymaga łącznego spełnienia przesłanek dotyczących: podstawy przetwarzania (zgoda lub umowa) oraz sposobu przetwarzania (zautomatyzowany).
Administrator bez zbędnej zwłoki – a w każdym razie w terminie miesiąca od otrzymania żądania – powinien udzielić osobie, której dane dotyczą, informacji o działaniach podjętych w związku z żądaniem. W razie potrzeby termin ten można przedłużyć o kolejne dwa miesiące z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań. W terminie miesiąca od otrzymania żądania administrator informuje osobę, której dane dotyczą, o takim przedłużeniu terminu, z podaniem przyczyn opóźnienia.
Uzyskanie informacji o spełnieniu żądania podmiotu danych kończy postępowanie w tym zakresie.
Uzyskanie informacji o niespełnieniu żądania uprawnia podmiot danych do
wniesienia skargi do organu nadzorczego zgodnie z art. 77 r.o.d.o.
VI. PRAWO DO SPRZECIWU
Jeżeli osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się przetwarzaniu
danych na swój temat, może wnieść do administratora sprzeciw. Sprzeciw
nie przysługuje jednak w przypadku, gdy osoba wyraziła zgodę na
przetwarzanie danych. Jeżeli osoba nie chce, aby administrator dalej
przetwarzał jej dane, powinna cofnąć zgodę (choć skutek może być taki
sam, to z punktu widzenia prawnego sprzeciw i odwołanie zgody to
konstrukcje odmienne). Sprzeciw nie przysługuje również w przypadku,
gdy:
– podstawą przetwarzania danych osobowych jest konieczność realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b r.o.d.o.);
– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c r.o.d.o.);
– przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby,
której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej (art. 6 ust. 1 lit. d
r.o.d.o.).
Administrator bez zbędnej zwłoki – a w każdym razie w terminie miesiąca od otrzymania żądania – powinien udzielić osobie, której dane dotyczą, informacji o działaniach podjętych w związku z żądaniem. W razie potrzeby termin ten można przedłużyć o kolejne dwa miesiące z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań. W terminie miesiąca od otrzymania żądania administrator informuje osobę, której dane dotyczą, o takim przedłużeniu terminu, z podaniem przyczyn opóźnienia.
Uzyskanie informacji o spełnieniu żądania podmiotu danych kończy postępowanie w tym zakresie.
Uzyskanie informacji o niespełnieniu żądania uprawnia podmiot danych do
wniesienia skargi do organu nadzorczego zgodnie z art. 77 r.o.d.o.
VII. INFORMACJE O PRAWIE WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO
Bez uszczerbku dla innych administracyjnych lub środków ochrony prawnej przed sądem każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, w szczególności w państwie członkowskim swojego zwykłego pobytu, swojego miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia, jeżeli sądzi, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczące narusza niniejsze rozporządzenie.
Organ nadzorczy, do którego wniesiono skargę, informuje skarżącego o postępach i efektach rozpatrywania skargi, w tym o możliwości skorzystania z sądowego środka ochrony prawnej na mocy art. 78 RODO.
Każda osoba fizyczna prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO – https://www.giodo.gov.pl/