Konkurs przeznaczony jest dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Nowej Wsi Wielkiej
Celem konkursu jest:
- rozwijanie zainteresowań informatycznych
- stymulowanie kreatywności, logicznego myślenia
- podnoszenie umiejętności programistycznych,
- kultywowanie tradycji Świąt Wielkanocnych
Konkurs polega na przygotowaniu przez uczestników konkursu projektu w języku Scratch.
Temat historyjki animowanej: „Poszukiwanie WIELKANOCNEJ PISANKI w Scratch”
- Projekt musi być wykonany samodzielnie i nie powinien być przerobionym projektem innego autora (remiksem).
- Projekt powinien zawierać: życzenia świąteczne, animację, dźwięki, posiadać więcej niż jedną scenę i dwa duszki. Tematyka: związana z wiosną, tradycjami oraz atrybutami świątecznymi.
Prace konkursowe oceniane będą pod kątem zaawansowania programistycznego, samodzielności, oryginalności i jakości wykonania.
Projekty należy udostępnić linkiem i przesłać w aplikacji TEAMS do 29 marca 2021 roku godzina 10:00:
Klasy:
4-6 p. Mariusza Arndt
7-8 p. Szymona Górnego