Zadania projektowe były realizowane w szkole w wybranych zespołach klasowych oraz przez chętnych uczniów.
Projekt był skierowany do nauczycieli pracujących z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Udział w projekcie wzięły: A. Domańska, R. Fojutowska, M. Wełnitz.
Celem projektu było stworzenie przez specjalistów wraz z podopiecznymi pomocy dydaktycznej (elektronicznej książeczki) zawierającej wierszyki do rysowania.
Uczestnicy projektu współpracowali z innymi nauczycielami z różnych placówek.
Nauczyciele biorący udział w projekcie byli słuchaczami seminarium oraz mieli do wykonania zadania kursowe. Do projektu byli zaangażowani uczniowie, którzy mogli wziąć udział w konkursie na ułożenie wierszyka do książki. Następnie nauczyciele wymieniali się z innymi uczestnikami stworzonymi wierszami. Kolejnym etapem było narysowanie ilustracji do wierszy. Ilustracje wzbogaciły powstałą książkę.
Oto efekty naszej pracy: